poniedziałek, 3 czerwca 2019

Paski rządzą

Sukienki w paski, w ogóle paski uwielbiam. Nie boję się, że poszerzają, jakoś jeszcze tego nie odczuwam. Zawsze można się nimi świetnie pobawić, aby ukryć co nieco. 
Tak, tak to już czerwiec a ja wrócę do majówki.. jak zaległości to zaległości.
Na tegoroczną majówkę szykowałam się od dawna, szczególnie, że dużo w planach mieliśmy do zobaczenia, a czasu jak na lekarstwo. Każdy wyjazd to idealny czas, aby pojechać w czymś co się samemu uszyło. I tak też było tym razem. Zabrałam z sobą dwie bluzy uszyte przeze mnie, kilka bluzek, no i sukienkę.
Sukienkę w paski, która z uwagi na kapryśną pogodę w tym roku we Włoszech, czekała na swój dzień. Ale się doczekała. 
Sukienka powstała na podstawie wykroju z Kocham Szycie 3/2019, model 104. Świetny jest ten wykrój na proste sportowe sukienki.

Spacerując uliczkami Werony, złapałam kilka kadrów w swojej pasiastej sukience.

więcej moich poczynań z szyciem można zobaczyć na FB


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz