piątek, 12 kwietnia 2019

Jeste recenzentko

Jak to się stało, nie wie nikt, ale zostałam wybrana spośród sporej liczby zgłoszeń do zrecenzowania kursu online ze Strefy Kroju i Szycia.

Wczoraj ruszyła sprzedaż kursu online JAK USZYĆ TOREBKI I NERKI 🛒

A tu moich kilka słów na temat 10cio dniowego okresu testowania kursu:

Nigdy nie pisałam recenzji kursu, więc mam nadzieję, że tych kilka zdań będzie dla kogoś cenne.
Możliwość przetestowania kursu internetowego była dla mnie bardzo ciekawym doświadczeniem. Nigdy wcześniej nie brałam udziału w kursie online. Nie wiedziałam czego się spodziewać, więc odkrywałam wszystko od nowa.
Kurs “Jak uszyć torebki i nerki” został podzielony na 3 moduły:
- Moduł szycia torby bucket bag wraz z organizerem,
- Moduł szycia okrągłej torebki,
- Moduł szycia owalnej nerko-torebki
oraz bonusy: Moduł obsługi maszyny i overlocka oraz Wykrój i lekcję video, jak uszyć nerkę.
Na każdy moduł przypada filmik-instruktaż, wykrój oraz check lista.
Wszystko zostało starannie i dokładnie przygotowane. Instruktaż został precyzyjnie nakręcony, na obrazie nie ma niepotrzebnego i rozpraszającego tła. Jednym słowem otrzymujemy czyste stanowisko, przygotowane pod konkretny projekt.
Agnieszka, instruktorka prezentuje dokładnie i wyraźnie każdy etap pracy. Sumiennie i z pełnym zaangażowaniem podchodzi do każdego elementu etapu oraz szytej rzeczy. Na instruktażu możemy usłyszeć o alternatywach, jakie można zastosować szyjąc konkretny model. Bardzo duża uwaga został poświęcona na detale. Dopieszczenie każdego elementu modelu jest pod każdym kątem.
  
  
Kurs, według mojej opinii, kierowany jest do osoby, która posiada duże doświadczenie w szyciu, jak i osoby, która ma solidne podstawy.
Jeśli jesteś raptusem, jak ja, ten kurs nauczy cię cierpliwości.
Poza nauką cierpliwości, doszkoliłam się w nabytych już wcześniej umiejętnościach. Chyba pierwszy raz w życiu, tak skrupulatnie przechodziłam przez każdy krok szycia. Jestem zadowolona z efektów swojej pracy, mogłam poszaleć i zainspirować się na coś nowego.
Jeśli wahasz się, czy sobie poradzisz z uszyciem torebki, to wyrzuć niepewność i zasiadaj do kursu. Jak uszyjesz swoją torebkę czy nerkę, każdy na mieście zwróci na ciebie uwagę. Szyj i wyraź siebie – WARTO
  
Wybrałam do uszycia dwa modele bucket bag i owalną nerko-torebkę. Nerko-torebkę zrobiłam zgodnie z instruktażem, bez kombinacji. Ale w przypadku bucket bag - poszalałam. Worek zamieniłam na plecak. I zamiast jednej szelki przez ramię, zrobiłam szelki na ramię.
 
Do uszycia owalnej nerko-torebki użyłam weluru tapicerskiego, darowanego od bratowej, podszewkę użyłam z zapasów ze sklepu Otula.pl, zamki, karabińczyki, regulatory również zapasy. Jedynie chwosta dokupiłam w Inny Wymiar Szycia.
 
 Do uszycia bucket plecaka, użyłam jeansu z zapasów z Dzianinowy Zawrót Głowy, tej samej bawełny na podszewkę, oczka zaciskowe z Inny Wymiar Szycia, sznurek z Szyciokawiarni
Jestem zadowolona z własnej pracy, z wybranych modeli, szczególnie, że szyłam pod swoje wymagania i na własny użytek. Niebawem majówka, więc sprawdzą się idealnie.
  
  
  


więcej moich poczynań z szyciem można zobaczyć na FB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz