wtorek, 4 czerwca 2019

Koszulowa na lato

Sukienka koszulowa to co tygryski lubią najbardziej. Kiedy w styczniu szyłam pierwszy raz, walczyłam z rękawami. Jako, że idzie lato, mogłam z nich zrezygnować. Cieszę się bardzo, ponieważ bardzo podoba mi się ten prosty krój. Guziki prawie do samej ziemi, lubię to.
Szyjąc tą sukienkę korzystałam z wykroju 103 z Burdy 10/2018. Tym razem zmniejszyłam wielkości zaszewek, dzięki czemu sukienka jest luźniejsza i swobodnie opadająca. Do uszycia tej sukienki wykorzystałam bawełniano-wiskozową tkaninę, zakupioną na jednej z grup szyciowych z FB. Byłam troszkę sceptycznie zastawiona do tego lekko zwierzęcego motywu, ale cieszę się, że się przełamałam, bo bardzo podoba mi się ta sukienka.
 
 
 
 
 

 
więcej moich poczynań z szyciem można zobaczyć na FB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz