piątek, 18 stycznia 2019

Sukienka małej ksieżniczki

Sukienka uszyta w grudniu, ale nie miałam weny na jej opisanie. Sukienka powstała jako prezent świąteczny dla maluszka. Wykrój znalazłam w Kocham Szycie 3/2018 model 130. Przy tym modelu znalazłam pewną nieścisłość, a mianowicie przy zdjęciu opisany model jest dla rozmiarów 62 - 80, a przy opisie 80 - 104. Szczerze... nie wiem kto miał rację, ale zrobiłam najmniejszy wykrój i pasował. Maluszek miał 4 miesiące. Bardzo zgrabnie szyło się tą sukienkę. Urozmaiciłam ją przyszyciem delikatnej koronki przy kołnierzyku. Do kompletu uszyłam opaskę - kokardkę.
 
 
 
Materiał z miekkie.com. Bardzo delikatny, miękki, przyjemny. Idealny dla dzieci.
Sukienka na modelce:


więcej moich poczynań z szyciem można zobaczyć na FB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz