czwartek, 28 lipca 2016

Uszytki dla dzieci z Oddziału Hematologii i Onkologii w Bydgoszczy

Po raz kolejny włączyłam się w inicjatywę niesienia odrobiny radości dzieciom. Tym razem uczestniczyłam w akcji szycia dla dzieci z  Oddziałów Hematologii i Onkologii. Założeniem wydarzenia było uszycie woreczków na broviaca (rurkę do chemioterapii). Rurka ta jest wszczepiona w klatce piersiowej i dzięki niej dzieci mają podawaną chemię bez potrzeby klucia za każdym raz.
Udało mi się uszyć kilka takich woreczków.
Do tego uszyłam kolorowe czapeczki i opaski. Szycie opasek bardzo mi się spodobało i muszę przyznać, że będę do tego wracać.

Ale tego było według mnie za mało, więc aby rozweselić dziecięce pokoiki czy też łóżeczka, doszyłam girlandy.
Spakowałam wszystko i przesłałam do koordynatorki akcji.

Mam nadzieję, że ten drobny gest wywoła odrobinę radości małym pacjentom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz