wtorek, 2 października 2018

Marynarka 103, Kocham szycie

Taka tu posucha, że hej!
Plany co do publikowania i prezentowania poczynań przy maszynie.. gdzieś uciekły.
Ale.. nie ma tego złego.
Dziś chwalę się, bo duma rozpiera. Pierwsza marynarka. Do tego pierwszy raz wszywałam podszewkę, zrobiłam kieszeń z plisą, wszywałam pierwszy raz kołnierz. Ale żeby osiągnąć pełnię szczęścia uszyłam bluzę z kapturem (też pierwszy raz).
Marynarka na podstawie Kocham Szycie 1/2018 model 103, materiał na marynarkę: len, podszewka - dzianina jakby lacosta. 
Bluza wykrój ze Strefy Kroju i Szycia, materiał grubszy jersey.
Zabawy było wiele, ale w miarę gładko poszło.
Nie rozumiałam (jak zwykle) opisu burdowego, więc szyłam na "wyczucie".
 
 
 


więcej moich poczynań z szyciem można zobaczyć na FB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz