wtorek, 17 kwietnia 2018

Ciąg dalszy żółtelove

Tak, tak żółty pokochałam.
Szczególnie jeśli znajdzie się fajne wzory, to już pełnia szczęścia. I tak też było z nową tkaniną bambusowo-bawełnianą od miekkie.com. Po prostu miód malina. Materiał jest bardzo przyjemny w dotyku, grubszy (bo ma aż 190 g/m2), bardzo dobrze się układa, ale co najważniejsze, bardzo dobrze się go kroi i szyje. Jeden minusik - troszkę się gniecie. Ale ten drobny minus nie przysłania plusów ;) Dla mnie ten materiał jest hitem, naprawdę jest super, jakościowo, wizualnie, oby więcej takich ;)

Posłodziłam troszkę, teraz do rzeczy. Zamówiłam na próbę, 0,7 m, ponieważ spodobał mi się wzór i chciałam zrobić od taką zwykłą bluzkę. Prosta, bez większego skomplikowania. Znalazłam na makerist darmowy wykrój na bluzkę w duży dekolt w V. Nie jestem zwolenniczką takich dekoltów, więc zmieniłam sobie na okrągły.
A to mój finał
 
 
 

więcej moich poczynań z szyciem można zobaczyć na FB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz